Kenty.hr
Informativno-edukativna kampanja Play time | Kenty Adria

Kenty Adria je, u suradnji partnerima, osmislio edukativno-informativnu kampanju Play-time na hrvatskom i srpskom tržištu. U Hrvatskoj se kampanja provodi kroz loyalty programe Konzum Plus, a u Srbiji kroz loyalty programe lanca Mercator S. Edukativno-informativna kampanja „Razmišljaj pozitivno, vrijeme je za Play-time” razvijena je s ciljem snaženja pozitivnih misli među djecom i mladima putem promocije sporta.

Posljednje dvije godine su donijele mnogo promjena u našim životima i u životima naše djece. Iako se još uvijek utvrđuje koliki je utjecaj pandemije bio na psihički i fizički razvoj djece, svjesni smo da je boravak u zatvorenom, bez druženja s vršnjacima, svakako ostavio trag. Ovom kampanjom želimo prenijeti poruke važnosti međusobnog poštovanja, timske podrške, pomaganja drugima, sportskog duha te posebno kako pojedinac treba uvijek težiti pobjedi.

Kupovinom proizvoda u određenom iznosu ili kupovinom odabranih proizvoda kupac dobiva kartice s podacima o odabranim nogometašima. Kartice može skupljati u posebnom leksikonu Play-time koji se dobiva besplatno kupnjom vrećice za papuče Play-time. U prodavaonicama se mogu dobiti i besplatni letci autora Aleksandra Stojanovića sa zanimljivim činjenicama o nogometašima i reprezentacijama za koje igraju. Kampanja traje 10 tjedana u posljednjem kvartalu 2022.