Kenty.hr
Zvjerići 2 loyalty program cover photo

Kenty Adria s oduševljenjem najavljuje Zvjerići 2, nastavak našeg izuzetno uspješnog obrazovnog programa vjernosti. Nadograđujući naš prethodni uspjeh koji je nadmašio sva očekivanja na jugoistoku Europe, vraćamo se s još jednom inicijativom kako bismo educirali naše najmlađe članove publike o raznovrsnosti prirode naše regije.

U ovom programu vjernosti cilj nam je oduševiti djecu novom kolekcijom simpatičnih plišanih životinja. Te životinje će predstavljati raznolike vrste autohtonih našoj prekrasnoj regiji. S programom Zvjerići 2, posvećeni smo poticanju znatiželje i učenja. Taj cilj planiramo postići postići engaging kampanjom koja će djeci prikazati čudesan svijet divljih životinja.

Kao i prije, kupci se mogu pridružiti programu vjernosti i skupljati naljepnice kako bi ispunili edukativan i interaktivan album. Album će poticati djecu da uče o različitim vrstama životinja, njihovim staništima te njihovim jedinstvenim karakteristikama. Kupci također mogu skupljati i kupone koji će ih nagraditi s popustom na novu kolekciju simpatičnih plišanih životinja. Životinje u Zvjerići 2 kolekciji sve su autohtone naše regije te stoga privlačne i prepoznatiljive našim najmlađim kupcima.

Naljepnice, albumi, kuponi i plišanci sada će biti lako dostupni u svim trgovinama naših određenih partnera, a kupci ih mogu zatražiti prilikom kupnje određenih proizvoda koji su dio ovog programa vjernosti.

Pogledajte listu naših parnera ovdje.

Zvjerići 2 spaja zabavu s obrazovanjem, nudeći iskustvo učenja koje nadilazi tradicionalne metode. Kenty Adria i dalje zagovara vrijednosti znatiželje, istraživanja i cjeloživotnog učenja jer cilj nam je utabati put za generaciju ekološki osviještenih i obrazovanih građana.

Ovo proljeće, planiramo proširiti ovaj program vjernosti i nadahnuti još više djece da uče. Pridružite nam se u ovoj uzbudljivoj avanturi dok ciljamo inspirirati i educirati sljedeću generaciju ljubitelja prirode. Poboljšajte vjernost kupaca, potaknite svoje poslovanje i istaknite se na tržištu s programom vjernosti kao što je Zvjerići 2.

 

Što je program vjernosti?

U ovom trenutku možda se pitate što je program vjernosti te koja je njegova svrha. Program vjernosti je strateški marketinški pristup koji ima za cilj poticanje kupaca na ponovne kupovine. To možemo postići pružanjem popusta, nagrada ili drugih pogodnosti za njihovu kontinuiranu podršku. Ti programi imaju za cilj izgradnju dugoročnih odnosa i vjernosti prema brendu između tvrtke i njihovih kupaca.

Osim toga, programi vjernosti ne samo da zadržavaju postojeće kupce, već i privlače nove. To postižemo kroz pristup koji se krasi širokom i primamljivom kampanjom. Prikazuju se snažni odnosi između kupaca i brenda te kako su kupci i brend dio iste zajednice.

Prirodno, takav odnos privlači nove kupce. Snažan brend koji poziva kupce da postanu dio zajednice oko brenda uvijek će imati širi apel od tradicionalnih metoda prodaje.

Stoga, programi vjernosti pružaju različite prednosti kako poslovanjima tako i njihovim cijenjenim kupcima, uspostavljajući situaciju od koje svi imaju koristi.

Kako programi vjernosti funkcioniraju?

Dakle, kako programi vjernosti funkcioniraju? U programima vjernosti, kupci mogu zaraditi bodove na temelju svoje potrošnje ili sudjelovanja u kampanji. Kupci mogu koristiti taj sustav nagrađivanja kako bi bodove zamijenili za popuste, besplatne proizvode, ekskluzivan pristup događajima ili druge pogodnosti. Programi vjernosti nagrađuju kupce, stvarajući situaciju u kojoj svi dobivaju: kupci dobivaju više vrijednosti, a tvrtke dobivaju lojalne kupce te se stavra dobar glas.

Stoga, ulaganje u dobro osmišljen program vjernosti može donijeti značajne povrate u zadovoljstvu kupaca, zadržavanju i, konačno, dobiti. Ne propustite svoj sljedeći hit i pratite naše vijesti jer ubrzo krećemo razvijati nove projekte koji unaprijeđuju vaše poslovanje.