Kenty Adria pruža usluge posredovanja u trgovini, uključujući nabavu i prodaju robe te pružanje usluge u trgovini, s ciljem osiguranja dugoročnog zadovoljstva klijenata i ispunjenja potreba kupaca. Uprava društva uspostavila je i održava Sustav upravljanja kvalitetom sukladan zahtjevima međunarodne norme ISO 9001:2015, a koji služi kao temelj za usmjerenost na tržište, razumijevanje i ispunjenje zahtjeva postojećih i budućih klijenata te njihovih kupaca. Sustav osigurava kontinuirano poboljšanje poslovanja kroz identifikaciju i procjenu rizika i prilika koje mogu utjecati na kvalitetu pruženih usluga.
Politika kvalitete društva temelji se na sljedećim načelima:
- Usmjerenost na tržište i potrebe klijenata i kupaca.
- Razumijevanje i ispunjenje zahtjeva klijenata i kupaca kako bi se postiglo njihovo zadovoljstvo.
- Zadovoljstvo klijenata i kupaca kroz pravovremenu identifikaciju i ocjenu rizika i prilika.
- Ispunjavanje obveza prema zaposlenicima i zainteresiranim stranama, uključujući vlasnike, zakonodavce, dobavljače, partnere, vanjske suradnike te užu i širu društvenu zajednicu.
- Zadovoljstvo radnika, koje se ostvaruje kontinuiranim ulaganjem u njihovu edukaciju, obuku i profesionalni razvoj.
- Promicanje poboljšanja procesa, prepoznavanjem prilika za trajno unaprjeđenje.
- Postizanje namjeravanih rezultata kroz učinkovitu implementaciju i održavanje sustava upravljanja kvalitetom.
- Ispunjavanje primjenjivih zahtjeva iz područja sustava upravljanja kvalitetom te zakonskih i regulatornih obveza.
Sustav upravljanja kvalitetom omogućuje usklađenost poslovanja sa strateškim ciljevima i vrijednostima društva. Uprava društva osigurava da je ova Politika kvalitete prenesena, razumljiva i dostupna svim zaposlenicima i zainteresiranim stranama, kao i da se redovito preispituje radi osiguravanja njene trajne primjerenosti i učinkovitosti.