Edukativna safari avantura za sve one znatiželjna uma!
Lansiran je još jedan nastavak uspješnog obrazovnog programa vjernosti Kenty Adrije! Ponosno predstavljamo Zvjeriće 3: Safari! Nastavljamo kroz edukativan i zabavan program poticati djecu na učenje te zato ovoga puta pričamo "Priče iz divljine".

Zadivljujuću prirodu Afrike te njezine impresivne i najpoznatije stanovnike djeca će upoznavati kroz interaktivan album prepun zanimljivih priča i činjenica o divljim životinjama, a pronaći će i poneku bojanku, križaljku, društvenu igru, mozgalicu i još puno toga, te na takav zabavan način razvijati svoja znanja i vještine.
Uz pomoć mekanih, šarenih i što vjerodostojnije izrađenih plišanih životinja, nastojat ćemo zadiviti djecu i približiti čudesan afrički svijet divljine. Osim toga, plišane životinje, te interaktivni album zajedno sa sličicama, pomoći će nam i u našem cilju, a taj je da približimo učenje djeci na zabavan i jednostavan način. Uz pomoć kreativnosti, učenje više nije nešto dosadno i teško!
Kako sudjelovati u Safari programu vjernosti?
Od danas su u određenim Konzum trgovinama dostupni plišanci, albumi, sličice i bonus naljepnice. Kupnjom određenih proizvoda, kupci ostvaruju dodatne paketiće sa sličicama i bonus naljepnice za jeftiniju kupnju svog omiljenog plišanog Zvjerića. Svijetu programa vjernosti pridružuje se svaki kupac koji skuplja naljepnice u svrhu ispunjavanja zabavno - edukativnog albuma, čija je svrha kroz sakupljene sličice te ostale kreativne zadatke ukazati na svijet divljih životinja i iste upoznati kroz njihova obilježja i navike.
Snažna zajednica stvara snažan brend!
Za čvrst i dugoročan odnos potrebno je uzajamno povjerenje, a odnos potrošača i trgovaca nije iznimka. Poštrošači su skloniji kupovati od brendova kojima vjeruju i zato je izgradnja povjerenja imperativ svakog uspješnog poslovanja. U svrhu toga, na raspolaganju stoji marketinška strategija - program vjernosti. Uz pomoć takve vrste programa, poslovanje nije sprint već maraton jer mu je cilj izgradnja dugoročnog odnosa između tvrtke i njezinih kupaca te stvaranje vjernosti prema brendu.
Kroz kreativnu i pomno osmišljenu kampanju, koja uključuje pružanje popusta, nagrada ili drugih pogodnosti u zamjenu za kontinuiranu podršku kupaca, svi ostvaruju dobrobit te brend i kupci postaju dio iste zajednice.
Lančana reakcija koja slijedi nakon uspješno implementiranog programa vjernosti je svakako pozitivna percepcija potrošača, njihova odanost, pa posljedično stvaranje pozitivnog brend imidža - što je od presudne važnosti kad je riječ o konkurentnosti na tržištu. Nadalje, pozitivan brend imidž privlači nove kupce i zajednica se širi, te takva zajednica kreira i snažnu brend priču - snažan brend.
Shodno tomu, ne propustite sljedeću priliku za izgradnju snažne zajednice koja će pričati vašu brend priču. Javite nam se i razvit ćemo poseban program vjernosti skrojen po vašim potrebama.