loading
Investiranje za agilnost

Investiranje za agilnost

18. kolovoza 2025.
Kako se maloprodaja brzo razvija diljem Europe, fizičke trgovine moraju postati fleksibilnije, prilagodljivije i isplativije. U svom novom članku naš Izvršni direktor sektora tradinga i upravljanja kategorijama - Krešimir Matišića istražuje kako modularna CAPEX ulaganja i...
Pročitajte više
Novi život polica

Novi život polica

10. srpnja 2025.
Za velike prehrambene maloprodajne lance, segment neprehrambenih proizvoda više nije samo „dodatni prostor na policama“ - on može postati ključna strategija koja vraća kupce, povećava marže i osigurava diferencijaciju u odnosu na konkurenciju. Otkrivamo vam svjež pogled našeg...
Pročitajte više
Povezivanje generacija i tržišta

Povezivanje generacija i tržišta

06. lipnja 2025.
U današnji fokus stavljamo perspektivu i bogato iskustvo našeg Izvršnog direktora, Krešimira Matišića, odgovornog za vođenje trading tima koji djeluje u pet zamalja - Hrvatskoj, Sloveniji, Srbiji, Bosni i Hercegovini te Crnoj Gori te obuhvaća kolege u dobi od ranih 20-ih do...
Pročitajte više
Slobodne trgovinske zone

Slobodne trgovinske zone

27. veljače 2025.
U kontekstu globalne proizvodnje, distribucije i upravljanja skladištenjem, slobodne trgovinske zone privlače pažnju, jer mijenjaju dinamiku međunarodnog tržišta i postavljaju nove standarde učinkovitosti i inovacija na globalnoj razini. Zbog toga, ističemo pet ključnih...
Pročitajte više
Kako neprehrambena kategorija gradi konkurentsku prednost

Kako neprehrambena kategorija gradi konkurentsku prednost

16. prosinca 2024.
Neprehrambeni proizvodi u maloprodaji dijele se na dvije glavne potkategorije: Neprehrana 1 (N1) i Neprehrana 2 (N2). Iako zajedno čine neprehrambenu kategoriju koja se često promatra kao cjelina, razlikuju se po karakteristikama obrtaja, vrsti proizvoda te logističkim i...
Pročitajte više
Neprehrambena kategorija

Neprehrambena kategorija

13. prosinca 2024.
Kada pomislimo na trgovačke lance, prva asocijacija često su police pune raznih prehrambenih proizvoda. No, ono što često prolazi ispod radara jest ogroman dio tržišta koji čini neprehrambena kategorija. Od kućanskih potrepština i kozmetike, do tekstila i elektronike,...
Pročitajte više