loading
Novi život polica

Novi život polica

10. srpnja 2025.
Za velike prehrambene maloprodajne lance, segment neprehrambenih proizvoda više nije samo „dodatni prostor na policama“ - on može postati ključna strategija koja vraća kupce, povećava marže i osigurava diferencijaciju u odnosu na konkurenciju. Otkrivamo vam svjež pogled našeg...
Pročitajte više
Povezivanje generacija i tržišta

Povezivanje generacija i tržišta

06. lipnja 2025.
U današnji fokus stavljamo perspektivu i bogato iskustvo našeg Izvršnog direktora, Krešimira Matišića, odgovornog za vođenje trading tima koji djeluje u pet zamalja - Hrvatskoj, Sloveniji, Srbiji, Bosni i Hercegovini te Crnoj Gori te obuhvaća kolege u dobi od ranih 20-ih do...
Pročitajte više
Redefiniranje upravljanja kategorijama

Redefiniranje upravljanja kategorijama

13. svibnja 2025.
Danas vam donosimo razmišljanja našeg izvršnog direktora sektora tradinga i upravljanja kategorijama, Krešimira Matišića, koji iznosi strateške pristupe u maloprodaji, s posebnim naglaskom na neprehrambeni segment koji se suočava s dosad nezabilježenim izazovima.
Pročitajte više
Ključne niti u održivoj tekstilnoj industriji

Ključne niti u održivoj tekstilnoj industriji

25. ožujka 2025.
Onaj tko želi ostati konkurentan u kreativnom, ali izazovnom svijetu tekstilne industrije kojega karakteriziraju nagle promjene i visoki zahtjevi potrošača, mora biti fleksibilan i spreman na davanje brzih i adekvatnih odgovora. Istaknut ćemo dvije velike grupe izazova koje...
Pročitajte više
Globalna distribucija neprehrambenih proizvoda

Globalna distribucija neprehrambenih proizvoda

29. siječnja 2025.
U pozadini svakog proizvoda stoji složen lanac opskrbe, gdje svaki detalj od transporta do usklađivanja sa strogim EU standardima može značiti razliku između uspjeha i zastoja. Distribucija neprehrambenih proizvoda u EU donosi jedinstvene izazove, posebno u vremenu kada se...
Pročitajte više
Kako neprehrambena kategorija gradi konkurentsku prednost

Kako neprehrambena kategorija gradi konkurentsku prednost

16. prosinca 2024.
Neprehrambeni proizvodi u maloprodaji dijele se na dvije glavne potkategorije: Neprehrana 1 (N1) i Neprehrana 2 (N2). Iako zajedno čine neprehrambenu kategoriju koja se često promatra kao cjelina, razlikuju se po karakteristikama obrtaja, vrsti proizvoda te logističkim i...
Pročitajte više
Neprehrambena kategorija

Neprehrambena kategorija

13. prosinca 2024.
Kada pomislimo na trgovačke lance, prva asocijacija često su police pune raznih prehrambenih proizvoda. No, ono što često prolazi ispod radara jest ogroman dio tržišta koji čini neprehrambena kategorija. Od kućanskih potrepština i kozmetike, do tekstila i elektronike,...
Pročitajte više